Konkurs- wygraj bon na ubraniowe zakupy! :)

Hej! :)
Ja chyba trochę się przeziębiam, co nie jest zbyt pocieszające zwłaszcza, że jest weekend... Od dwóch dni boli mnie głowa, czuję gardło... Ale postaram się nie dać chorobie! ;) Nie chcę chorować w ferie, dlatego też wczorajszy wieczór spędziłam w domu z rodzicami przy kartach i telewizorze, całkiem fajnie spędzony czas, chociaż z reguły wolę, gdy jednak coś się dzieje, bo nie cierpię siedzieć bezczynnie :) Przedwczoraj, w rocznicę bloga, "poświętowałyśmy" z Asią z piwkiem, a także grzankami, bananami w roztopionej czekoladzie (mmm uwielbiam!), oglądając kilka odcinków staaaaarego anime "Czarodziejskie zwierciadełko". Przypomniałyśmy sobie lata naszego dzieciństwa, kiedy to te wszystkie bajki leciały na Polonii 1. Szkoda, że teraz już jej nie mam, a i tak nie wiem czy jeszcze je transmitują... Potem oglądałyśmy zdjęcia z ostatnich wakacji, wspominając i rozmyślając już nad tegorocznymi :) także ostatnie dni raczej rodzinne i bez większych przygód :) 
Zaczęłam również czytać książkę Marka Billingham'a "Kokon"- kryminał, który postaram się Wam zrecenzować, jak tylko przeczytam :) jestem gdzieś w 1/3 i póki co jest interesująca, chociaż jak to w kryminałach bywa, pewnie największe zaskoczenie i tak nastąpi w dalszej części. W każdym razie to fajny sposób na wolny czas, którego ostatnio mam dość sporo :)
I chcę już wiosnę! Ostatnio była taka piękna, słoneczna pogoda, dość ciepło... A w ciągu najbliższych dni ma wzrosnąć u mnie nawet do 9 stopni! :) Ajjjjj mam nadzieję, że zima już nie wróci! Bo w sumie mija bardzo szybko ;) 

Dziś mam dla Was konkurs, który organizuję ze sklepem Partnerssa :) na pewno znacie go i z innych blogów, na dole pokażę Wam troszkę ciuszków, jakie można tam kupić (a teraz także wygrać!). W naprawdę prosty sposób macie szansę na zdobycie bonu na 30 zł do wydania w sklepie- przesyłkę również pokrywa sklep :)
Co musicie zrobić?

1. Polubić FANPAGE Partnerssa na facebook'u- TUTAJ
2. Kliknąć "LUBIĘ TO" na stronie sklepu przy rzeczy, którą wybieracie
3. Publicznie obserwować mojego bloga (jeśli macie ochotę, to możecie polubić go również na facebooku- TUTAJ).
4. Podać pod tym postem maila oraz imię i pierwszą literę nazwiska ;)

Wszystkie warunki będą sprawdzane :) 
Prawda, ze proste? ;)


Konkurs potrwa do 28.02.12! :)
A takie ciuszki (i nie tylko!) możecie sobie na przykład wybrać:















Zapraszam serdecznie do udziału, spróbujcie szczęścia! :* 

Zapraszam do zadawania pytań:

CONVERSATION

130 komentarze:

  1. fajnz konkurs!
    zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również interesuję się kulturą krajów tego regionu. Myślę, że w takim razie książka na pewno Ci się spodoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Karolina M.
    karo128@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  4. Na facebooku obserwuję jako Joanna R.
    jw.asiaa@gmail.com

    Nie wiem gdzie kliknąć "Lubię to" na daną rzecz. Możesz podać link?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polubiłam http://www.partnerssa.sklep.pl/bluzki-damskie-kolorowe/1090-bluzka-z-ciekawym-motywem-firmy-edi-girls.html

      Usuń
  5. anja.klajnerk@onet.pl
    Anita K.
    polubiłam :http://www.partnerssa.sklep.pl/bransoletki-tanie-bransoletki-modne-bransoletki/1156-3-bransoletki-charms-rzemyk-zawieszki-kolor-bialy.html

    OdpowiedzUsuń
  6. martina.july@gmail.com

    Martyna L.

    OdpowiedzUsuń
  7. hehe, nic dziwnego. w końcu też uczyłaś się japońskiego, nie? ^^ fajnie było by zwiedzić te rejony. :D

    ja ostatnio też miałam trochę problemów z głową - wszytko przez ciśnienie. ;/ wracaj szybko do zdrowia, bo chorować w ferie jest nie fajnie. :<

    OdpowiedzUsuń
  8. No w kryminałach tak zazwyczaj jest, że najbardziej zaskakujące są na końcu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. uuu .. : D oczywiście biorę udział ;]
    Natalia K.
    about.art@onet.pl
    teraz siedzę na wsi, właśnie wróciłam w dworu z siostrą, robiłyśmyfooty na facebooka : D

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdrowia :)
    Zapraszam na nową notkę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nataliaa.lesniak@gmail.com
    Natalia L.

    OdpowiedzUsuń
  12. b.podoba mi się ta spódniczka: http://www.facebook.com/photo.php?fbid=302068649821256&set=a.302063399821781.85984.251786924849429&type=1&theater

    idealna na dyskoteki : DD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, tak, tak : D
      Natalia K.
      about.art@onet.pl

      Usuń
  13. wer.rzymska@gmail.com
    Weronika Rz.

    OdpowiedzUsuń
  14. Izabela Cz.
    izaczwalga004@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. basiaprzybylak@gmail.com
    Barbara R.

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję za odwiedziny mojego bloga i z przyjemnością dodam Cię do obserwowanych koleżanko ze Szczecina! :) Twój blog jest imponujący i z całą pewnością zajmie mi troszkę czasu aby wdrożyć się w Twoje wcześniejsze posty.
    Pozdrawiam serdecznie i obserwuję !!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Dzięki wielkie za zaproszenie do konkursu :)
    Oczywiście biorę udział i spełniłam wszystkie 4 warunki.

    xanzelaaax@interia.pl
    Angelika Luiza K

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna okazja, jednak się nie skuszę !!! A co do ostatniego postu to życzę Ci jeszcze kilkudziesięciu lat z blogiem haha :D Zapraszam do mnie na recenzje "Lullaby for Pi" oraz do udziału w ankiecie :D

    OdpowiedzUsuń
  19. powodzenia życzę :)
    co do weekendu- w końcu dotrwałam! Szkoła już mnie męczyła. Jak się dzisiaj obudziłam to pierwsze co " no to super.. znowu szkoła', dopiero potem moja radość nie miała granic kiedy skojarzyłam, że dziś SOBOTA!

    OdpowiedzUsuń
  20. Patrycja Ś.
    patrycjaquen@gmail.com

    polubiłam : http://www.partnerssa.sklep.pl/sukienki-damskie/1261-spodniczka-styl-marynarski-z-falbankami-kolor-bialy.html

    OdpowiedzUsuń
  21. ulala ale cudeńka :***

    OdpowiedzUsuń
  22. Milena

    milena72@vp.pl
    http://www.partnerssa.sklep.pl/spodnie-getry/1504-spodnie-eleganckie-zwezane-na-gumce.html

    OdpowiedzUsuń
  23. A gdzie dokładnie znajdę te cudeńka, które załączyłaś w poście na stronie fb tego sklepu, bo przejrzałam wszystkie albumy i nie znalazłam ich:(

    OdpowiedzUsuń
  24. spełniłam wszystkie warunki i liczę na szczęście ;)
    anna.k8@o2.pl
    Anna K.

    OdpowiedzUsuń
  25. Polubiłam ; http://www.partnerssa.sklep.pl/bransoletki-tanie-bransoletki-modne-bransoletki/1173-branzoletka-orientalna-na-rzemyku-z-dodatkami-wzor-3.html Ola F. olasykes@gmail.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. fajny konkurs. życze powodzenia innym dziewczynom, :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Weronika R
    weronika_0208@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. mnie jakos nie uwodza rzeczy z tego sklepu '))

    OdpowiedzUsuń
  29. Obserwuję jako : Milusanka
    E-mail : kasiablek13@wp.pl
    Na FB lubię jako : Katarzyna K.
    Polubiłam: http://www.partnerssa.sklep.pl/bluzki-damskie-kolorowe/1090-bluzka-z-ciekawym-motywem-firmy-edi-girls.html

    OdpowiedzUsuń
  30. Lubię jako kosmetolook
    paulus6cc@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. Jak coś, to wspomniałam też o tym tak na wszelki wypadek, ze biorę udział w Twoim konkursie u mnie w poście: http://jawsosiewlasnym.blogspot.com/2012/02/spac-spac-spac-kadz-sie-spac-do-cholery.html

    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Agata C
    aga_c.98@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. dodaję do obserwowanych;-) zaparaszam do siebie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  34. wszystkie warunki spełnione :)
    madzia3991@interia.eu
    Magda J.

    OdpowiedzUsuń
  35. poison_rain@vp.pl
    Zuzanna P.

    OdpowiedzUsuń
  36. Dzięki za pomoc przy wybraniu torby ;p Mi też się ta podobała najbardziej ;p Ale jeszcze zobacze :>

    OdpowiedzUsuń
  37. biżuteria śliczna :) Mam nadzieje,że nie dasz sie chorobie a książka będzie interesująca do samego końca a samo zakończenie będzie hmm zaskakujące :):*

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie daj się choróbsku! Mnie w takich sytuacjach pomaga Coldrex. A jeszcze bardzo smaczny jest:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Mnie w takich sytuacjach pomaga Coldrex. A jeszcze smakuje pysznie:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Hej ;) Zauwazylam u Ciebie link do strony http://risingtaste.com. Pisze z pytaniem ile placi sie za przesylke z tego sklepu i czy kupowanie tam jest bezpieczne?

    OdpowiedzUsuń
  41. chętnie zgłoszę się do konkursu ;)
    zankaiola@vp.pl
    Żaneta G. :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ciekawe nagrody w tym konkursie ;))

    Zapraszam do polubienia mojego bloga na facebook'u. Szczegóły na blogu :)!

    OdpowiedzUsuń
  43. Nie daj się pod żadnym pozorem chorobie! :))

    OdpowiedzUsuń
  44. i love it all!

    OdpowiedzUsuń
  45. Fajny konkurs :)
    Podobają mi się te dodatki oraz jedna z bluzek.
    Ciekawy pomysł.
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  46. Też mam nadzieję że zima nie wróci ^^

    OdpowiedzUsuń
  47. ale Ci zazdroszczę tej pogody, u mnie ciągle sypie śnieg:(

    OdpowiedzUsuń
  48. wybieram: http://www.partnerssa.sklep.pl/tuniki-dlugi-rekaw-i-3-4/1486-kardigan-tunika-zapinana-na-guziczki-bawelna-kolor-kawowy.html

    na FB: Weronika Ko...
    korbolle@interia.pl (ale na FB używam innego maila)

    OdpowiedzUsuń
  49. Agnieszka B
    forget@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  50. Karolina G
    karola12-1998-12@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  51. Magdalena P.
    magdalena14@vip.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  52. anime tak pamiętam to :)
    banany + czekolada mniaaam .

    OdpowiedzUsuń
  53. GOOD MORNING CUTE GIRL!!!
    ❤ I LOVE YOUR BLOG ❤
    AND THIS POST IS SO INTERESTING!!!!

    If you like my blog too,WE COULD FOLLOW EACH OTHER!!! ;) ;)
    I'LL WAIT YOUR ANSWER ON MY BLOG...TELL ME IF YOU LIKE MY BLOG AND IF YOU WANT TO FOLLOW IT!!! :) :) THEN I'LL FOLLOW YOU BACK... ;) ;)

    http://www.thechicetoile.com/

    XOXOXO

    OdpowiedzUsuń
  54. http://iitv.info/skins/ tutaj oglądam skinsów ;) i ogólnie na tej stronie wszystkie serialee ;d

    OdpowiedzUsuń
  55. Dziękuje za zaproszenie :)
    Patrycja M.
    patitkas7@onet.eu

    Pozdrawiam ciepło
    Pati

    OdpowiedzUsuń
  56. ale sliczna 1 sukienka :>

    OdpowiedzUsuń
  57. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  58. ouehjsndohiefajndwoiafjnsygeihs0[woads.
    Wzięłabym udział, ale nie chce mi się dla 30 zł na brzydkie ubrania. :3

    xoxo, M.
    http://themintmind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. http://oneedirectionn.blogspot.com/
    mój blog z opowiadaniami o One Direction.Wielu osobą się podoba,może tobie też się spodoba? : ) Przynajmniej zobacz i wejdź,to dla mnie bardzo ważne.
    Możesz też zostawić komentarz : *
    Przy okazji podoba mi się twój blog.Postaram się zaglądać tu częściej,pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  60. 1. Lubię fanpage partnessa jako: Magda Lorek
    2.http://partnerssa.sklep.pl/bluzki-damskie-kolorowe/341-bluzka-disney-myszka-miki.html
    3. obserwuję jako Maćka, na facebooku lubię jako Magda Lorek
    4. madzia.lorek@gmail.com Magda L.

    OdpowiedzUsuń
  61. Magda L.
    madzia.lorek@gmail.com
    lubię : http://partnerssa.sklep.pl/bluzki-damskie-kolorowe/341-bluzka-disney-myszka-miki.html
    obserwuję jako Maćka
    lubię na facebooku twój fanpage :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Magda L.
    madzia.lorek@gmail.com
    lubię : http://partnerssa.sklep.pl/bluzki-damskie-kolorowe/341-bluzka-disney-myszka-miki.html
    obserwuję jako Maćka, lubie też na facebooku

    OdpowiedzUsuń
  63. Ja też chcę już wiosnę :)) Najgorsze będą roztopy.. ehh
    Biżuteria całkiem ok :P

    OdpowiedzUsuń
  64. Zostałaś otagowania.

    Szczegóły u mnie:
    http://strawberry125.blogspot.com/2012/02/nie-tak-dawno-zostaam-otagowana-przez.html

    OdpowiedzUsuń
  65. dziękuję i również pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Też jem tak te bananki!!! Sa przepyszne ! : p
    Tak samo nie chce mi się brac udziału, bo średnie te ubrania. : D



    Zapraszam do siebie:

    http://magicwarderobe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. Agnieszka S
    agnieszka33@autograf.pl

    OdpowiedzUsuń
  68. Dominika Ż.
    didasek@vp.pl
    :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Życzę jak najwięcej uczestników w konkursie ;-))
    A o tym sklepie, chyba nawet słyszałem.. ;)

    dulcisowy-zakatek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  70. zostałaś otagowana;) http://time-for-show.blogspot.com/2012/02/otagowana.html

    OdpowiedzUsuń
  71. u mnie tak zawsze nazywali dyskoteki karnawałowe : )

    OdpowiedzUsuń
  72. Nie chcę mi się w sumie, ale co tam ;] ubrania śliczne :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  73. kuruj się. :* też byłam chora w ferie . :C
    buziakowapanna@interia.pl
    Marta F

    OdpowiedzUsuń
  74. teraz Zakopane jest wypełnione po brzegi śniegiem :D

    OdpowiedzUsuń
  75. Jaka ładna biżuteryjka :)
    ja także czekam już z utęsknieniem na wiosnę, mogłaby już u nas zawitać :)
    pozdrawiam i zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  76. obserwuje z konta bloga - monsterinclothes blogspot :)
    natalia
    polubiłam : http://www.partnerssa.sklep.pl/tuniki-bez-rekawkow/1153-beppe-falbanki-kolor-bialy.html :)

    OdpowiedzUsuń
  77. Magdalena C.
    czmadzia7@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  78. Zrobiłaś mi smaka na banany w czekoladzie :)) Wracaj szybko do zdrowia, weź witaminki i pij dużo gorącej herbaty z sokiem z maliny i lipy - potrafi zdziałać cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  79. elbaart@gmail.com
    Eliza P.

    OdpowiedzUsuń
  80. Aneta M. (dziękuję za zaproszenie!)
    polubione i dodane ;*
    anetka13mikolaj@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  81. kaylime@onet.pl
    Kasia P. (na facebooku Kachna Pe)
    Obserwuję jako xkeylimex
    Polubiłam: http://www.partnerssa.sklep.pl/tuniki-bez-rekawkow/1305-tunika-angielski-hit-firmy-primark.html

    OdpowiedzUsuń
  82. Powodzenia wszystkim życze. ;)

    OdpowiedzUsuń
  83. Szkoda, że nie mam Facebook'a xD
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  84. lailaszaranek@wp.pl
    Laila Sz.
    Polubiłam: http://www.partnerssa.sklep.pl/bluzki-damskie-krotki-rekaw/822-varsity-cambridge-biala-bluzka.html

    OdpowiedzUsuń
  85. Arleta O

    alutka93@vp.pl ;)

    polubiłam
    http://www.partnerssa.sklep.pl/kamizelki-futerkowe-marynarki-damskie/1427-kamizelka-futerkowa-kolor-3.html

    OdpowiedzUsuń
  86. polubiłam jako Sandra O.
    sandra13523@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  87. Ania N
    a_nusia93@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  88. Sylwia W
    sylwia266@buziaczek.pl

    Powodzenia dla wszystkich !

    OdpowiedzUsuń
  89. Ewa F.
    porcelanka14@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  90. Paulina B
    praweserce@wp.pl
    http://www.partnerssa.sklep.pl/sukienki-damskie/1263-firmowa-spodniczka-bandage-stradivarius-kolor-kremowy.html

    OdpowiedzUsuń
  91. Monika D.
    brilliant_world@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  92. Patrycja Sz.
    artlook4u@gmail.com
    fb (obie strony) polubilam jako: Patricia M. Sz(...)
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  93. Kasia C
    kacharka@gmail.com
    Lubie! http://www.partnerssa.sklep.pl/sukienki-damskie/1291-modna-wiazana-sukienka-w-czerwone-kwiatki-.html

    OdpowiedzUsuń
  94. j.bednarek92@gmail.com
    Justyna B.

    OdpowiedzUsuń
  95. ewelina57@buziaczek.pl
    Ewelina N.
    Jestem obserwatorem
    Polubiłam : http://www.partnerssa.sklep.pl/sukienki-damskie/1291-modna-wiazana-sukienka-w-czerwone-kwiatki-.html

    OdpowiedzUsuń
  96. Lubię Cię na fejsie
    Lubię stronę od rozdania na fejsie
    Obserwuję jako Gyaruru
    e-mail: jusali8808@wp.pl
    Nazywam się Alicja Anna K.

    OdpowiedzUsuń
  97. Niestety już za późno na zgłoszenia, konkurs trwał do wczoraj :(

    OdpowiedzUsuń
  98. I kiedy te wyniki , zgłaszałam się już wcześniej tylko zapomniałam ;d

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top