Giveaway- wygraj bon na ubranie :)

Hej ;) 

Wczoraj była tak piękna pogoda, że aż nie chciało się siedzieć w domu! Ja się trochę poopalałam (i tak nie widać...), poszłam z psem na spacer, a także z Asią do sklepu. Wieczorem obejrzałam "X factor"- znowu Ewelina Lisowska dała czadu! :D A potem znajomi wyciągnęli nas na piwo w plener :) miło było się z nimi spotkać, przesiedzieliśmy chyba z 4 godziny, śmiejąc się i rozmawiając, o czym się da :D w domu byłam dopiero o 3 ;D
Dziś prawdopodobnie grillujemy z koleżanką na działce, ale zobaczymy, co z tego wyjdzie :) 

Dziś mam dla Was mały konkurs z Sheinside. Naprawdę nie musicie robić zbyt wiele, a zdobyć możecie naprawdę świetne rzeczy :) Należy:

1. Polubić Katsuumi na FACEBOOK'U 
2. Zarejestrować się na Sheinside tutaj ;) 
3. Podać w komentarzu imię i pierwszą literę nazwiska, a także adres e-mail :)
 
 Możecie wybierać spośród rzeczy z tego linku: http://www.sheinside.com/parter-best.html.
Pokażę kilka ubrań, które możecie wybrać ;)

Konkurs potrwa do 10 maja, a zwycięzcę wylosuje generator liczb! :)


Zapraaszam serdecznie!!! :) 
Pozdrawiam ;)
Kats. 

www.formspring.me/katsuumi17  zapraszam! :) 
PS. Pod tym postem proszę tylko o komentarze dotyczące konkursu, aby było łatwiej wylosować zwycięzcę ;) Tylko takie akceptuję ;) 

CONVERSATION

151 komentarze:

  1. Anna N
    ann_x33x@wp.pl

    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia życzę dla uczestników :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Adriana S.
    adzanka@gazeta.pl

    fajnie by było w końcu coś wygrać :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Klaudia B.
    klaudiaa.burda@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Aaaaa spódnica nr 3!!!!! Takiej właśnie szukam :) na pewno wezmę udział :)

    Roksana Z
    rokusan@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Oczywiście polubiłam, zarejestrowałam się :)
    Paulina B. email: pella@amorki.pl
    :)

    OdpowiedzUsuń
  7. 1. Polubić Katsuumi na FACEBOOK'U - tak polubiłam
    2. Zarejestrować się na Sheinside tutaj ;) - tak zarejestrowałam sie;)
    3. Podać w komentarzu imię i pierwszą literę nazwiska, a także adres e-mail - Angelika N., e-mail: angelika.nehring@wp.pl

    p.s mam problem z zarejestrowaniem sie na tej stronie;/ - pomóż mi na prv

    OdpowiedzUsuń
  8. Kamila J.
    kjaworska@autograf.pl

    wybieram: http://www.sheinside.com/Zippered-Black-Pleated-Chiffon-Pants-p-83841-cat-1740.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Polubiłam i zarejestrowałam się . :)
    Wioletta K.
    violaa9@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. niestety ja się nie pakuję w konkursy, ale mam tą koszulkę białą z serduszkiem z h&m- jest świetna! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Susanne
    susanne.towy@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Zuzia B
    zuza.bienkunska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ania N
    podaję dwa maile bo z jednego się zarejestrowałam a na drugi adres mam konto na Fb

    anusiaaneczka93@gmail.com
    a_nusia93@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Zarejestrowałam sie już a facebook chyba juz kiedys.
    Patrycja K.
    melwa8@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. polubiłam i zarejestrowałam się :)
    Izabela D.
    izuczka@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Maria Ż.
    Marysiazoledziewska@yahoo.com
    Polubiłam i zarejestrowałam się :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Weronika Rz.
    wer.rzymska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Like it, zarejestrowałam się
    Alicja L.
    alicja98@opoczta.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Natalia
    fallinlovee96@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Joanna Z.
    joannaz90@op.pl

    :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Magdalena J.
    madzia3991@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  22. Anja K.
    ajemwerystronger@onet.pl

    zarejestrowałam się, na fejsie lubię już od dawna!:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zarejestrowałam się i polubiłam :)
    Dominika T.
    dominikatworek@yahoo.pl

    i masz racje Ewelina dała czadu :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Marta P-B koniczyna_marta@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. polubiłam, zarejestrowałam się :)
    Iza R.
    izka_romanko@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Na fb Dusia Agnieszka E.
    Obserwuje jako Karolla Ma
    E-mail Agamaslowska@interia.pl


    Pozdrawiam;*

    OdpowiedzUsuń
  27. Hania L.
    nofoskas@onet.eu
    wybieram: http://www.sheinside.com/Leopard-Horsehair-Tote-Bag-p-85524-cat-1764.html

    OdpowiedzUsuń
  28. Ewelina N.
    blockedy@vp.pl
    Zarejestrowałam się.

    OdpowiedzUsuń
  29. życzę wszystkim powodzenia , i super są te ciuchy przedstawione po wyżej :D
    Pozdrawiam i buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  30. na fb jako Paulina R
    paulinka-93-27@o2.pl

    http://styling-mylove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. ooo fajne ubrania :)

    a tak na marginesie zaprasza do mnie na konkurs w którym można wygrać SUKIENKĘ FIRMY H&M :)

    pozdrawiam !;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  33. Dominika R.
    dominika1208@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. Oczywiście lubie już od dawna i zarejestrowałam sie

    OdpowiedzUsuń
  35. Karolina M
    karo128@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  36. Klaudia J.
    nawalona@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Agnieszka W.
    zarejestrowałam się
    agnieszka.wojtowicz88@gmail.com
    wybieram: http://www.sheinside.com/Leopard-Horsehair-Satchel-Bag-p-85535-cat-1764.html

    OdpowiedzUsuń
  38. ojej , ale świetne ciuchyy ? :D

    OdpowiedzUsuń
  39. A i wybieram:
    http://www.sheinside.com/Black-Suede-Platform-Flat-Shoes-p-84408-cat-1750.html lub http://www.sheinside.com/Leopard-Horsehair-Satchel-Bag-p-85535-cat-1764.html Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. Ewelina Z.
    ewelina.leszno@interia.pl

    http://www.sheinside.com/Letters-Printed-Short-sleeved-Irregular-T-shirt-p-85325-cat-1738.html

    OdpowiedzUsuń
  41. Nicole R.
    kolorowa.nicole@ajlowju.pl

    Wybieram:
    http://www.sheinside.com/Bird-Pattern-Chiffon-Tunic-Dress-p-82930-cat-1727.html
    lub
    http://www.sheinside.com/White-Round-Print-Short-sleeve-T-shirt-p-84620-cat-1738.html

    OdpowiedzUsuń
  42. Polubiła , zarejstrowałam ;)
    Marta P
    marteczka9647@interia.pl

    wybieram :
    http://www.sheinside.com/Bird-Printing-Short-sleeved-T-shirt-White-p-83911-cat-1738.html

    OdpowiedzUsuń
  43. o proszę:)
    Powodzenia wszystkim!:*

    Zapraszam na nowy post:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Natalia K.
    natqrock@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Angelika M.
    angelika17m@gmail.com
    Zarejestrowana :) I polubiłam :)

    Wybrałam -
    http://www.sheinside.com/Layers-Of-Waves-Single-Shoulder-Chiffon-Blue-Dress-p-81026-cat-1727.html

    OdpowiedzUsuń
  46. Magda S.
    madziulaczek1991@gmail.com

    zarejestrowałam się z tego samego emaila..:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Martyna G.
    marcepane.x@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  48. Powodzenia wszystkim.Wystartowałabym ale usunęłam fejsa :(

    OdpowiedzUsuń
  49. Izabela Cz.
    izaczwalga004@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  50. wybieram: http://www.sheinside.com/Cat-Printed-Round-Neck-Bat-Sleeve-T-shirt-p-85308-cat-1738.html

    OdpowiedzUsuń
  51. Patrycja K
    patrycjaklose17@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  52. fajny blog :) obserwuje :) ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  53. Marta F
    buziakowapanna@interia.pl *,*

    OdpowiedzUsuń
  54. oczywiście, że się zgłaszam : D
    Natalia K.
    about.art@onet.pl
    pragnę te spodnie ♥:http://www.sheinside.com/Flanging-Loose-Denim-Shorts-Light-Blue-p-83912-cat-1740.html

    OdpowiedzUsuń
  55. życzę powodzenia wszystkim uczestnikom ;) i miłej niedzieli Tobie a raczej niedzielnego wieczoru ;)

    OdpowiedzUsuń
  56. mnie już pierwsze promienie słoneczne złapały:)

    OdpowiedzUsuń
  57. Bleee...! Prędzej by mnie zemdliło niż bym takie zjadła. Najlepsze tradycyjne!:D

    OdpowiedzUsuń
  58. później na pewno to zrobię ^^

    OdpowiedzUsuń
  59. Ale cudne rzeczy .:)
    Powodzenia wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Kadik Babik
    klaudiababik@interia.eu
    wszystko jako kadik babik♥

    OdpowiedzUsuń
  61. Magdalena Z
    autrja@o2.pl
    wybieram:
    http://www.sheinside.com/Leopard-Horsehair-Satchel-Bag-p-85535-cat-1764.html

    OdpowiedzUsuń
  62. zostałaś otagowana :)
    http://pacyfikatorka.blogspot.com/2012/04/tag-11-pytan.html

    OdpowiedzUsuń
  63. nie lubię konkursów gdzie trzeba lubić coś na fejsie..
    ale wszystkim innym życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  64. życzę wszystkim powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Paulina O.
    paula_1994@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  66. ja nie mam szczescie w rozdaniach, konkursach etc ;<

    OdpowiedzUsuń
  67. Paulina B
    paubiana@gmail.com
    wybieram: http://www.sheinside.com/Layers-Of-Waves-Single-Shoulder-Chiffon-Blue-Dress-p-81026-cat-1727.html

    OdpowiedzUsuń
  68. Zostałaś otagowana, jeśli masz ochotę zapraszam do zabawy :-)

    OdpowiedzUsuń
  69. Judyta B.
    20judka1@wp.pl

    kisses J.

    OdpowiedzUsuń
  70. Ta ostatnia sukienka jest śliczna ;p A z konkursu raczej nie korzystam ;)

    OdpowiedzUsuń
  71. Martyna P.
    martyna.piechowska@gmail.com

    fajna ta bluzka z amerykańskim motywem ;]

    OdpowiedzUsuń
  72. Zuzanna P.
    poison_rain@vp.pl
    http://www.sheinside.com/Black-Suede-Platform-Flat-Shoes-p-84408-cat-1750.html

    polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  73. Agata D.
    agata_ira@wp.pl

    zobaczymy czy się uda ;D

    OdpowiedzUsuń
  74. Nie przejmuj się brakiem opalenizny, skóra dopiero się przyzwyczaja :) Zazdroszczę beztroskiego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  75. Otagowałam Cię, zobacz u mnie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  76. Magdalena C.
    czmadzia7@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  77. Martyna J
    jarmo_m@o2.pl
    http://www.sheinside.com/Bird-Pattern-Chiffon-Tunic-Dress-p-82930-cat-1727.html

    OdpowiedzUsuń
  78. Barbara G.
    basiek_g86@wp.pl

    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  79. Małgorzata P.
    m.paluch@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  80. Karolina A.
    splatane-sluchawki@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  81. Kamila B kamila.yk5@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  82. natalia k.
    taaleeczkaa@o2.pl

    http://www.sheinside.com/Starry-irregular-sleeveless-chiffon-dress-Brown-p-83711-cat-1727.html

    OdpowiedzUsuń
  83. Joanna R.
    asiulka_0728@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  84. Daria G
    darelfashion@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  85. Aldona B.
    albinek91@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  86. Weronika P.
    nikawerokawaii@gmail.com

    wybieram : http://www.sheinside.com/Point-Rivets-Black-Flat-Shoes-p-82624-cat-1750.html

    OdpowiedzUsuń
  87. Alicja K.

    alicia.kl2a@gmail.com

    zarejestrowałam, polubiłam c:

    OdpowiedzUsuń
  88. Ewelina J.
    ewelinajamrozik11@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  89. Magdalena P.
    matleena.wizaz@interia.pl
    zarejestrowana:)

    OdpowiedzUsuń
  90. Weronika Sz.
    klamera111@wp.pl
    super konkurs :D

    OdpowiedzUsuń
  91. Dominika K.
    dkkosciolek@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  92. Nie mam szcześcia w takich zabawach ale zawsze trzeba spróbować :)
    Zuzanna K
    natasza01972@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  93. Próbuję..
    Agnieszka G.
    werkana123@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  94. Anna Alina T.
    pannanatasha@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  95. Ania P
    ania2080@onet.pl
    wybieram http://www.sheinside.com/Cat-Printed-Round-Neck-Bat-Sleeve-T-shirt-p-85308-cat-1738.html lub http://www.sheinside.com/Bird-Pattern-Chiffon-Tunic-Dress-p-82930-cat-1727.html ale raczej będzie to sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  96. Ania P
    ania2080@onet.pl
    wybieram http://www.sheinside.com/Bird-Pattern-Chiffon-Tunic-Dress-p-82930-cat-1727.html

    OdpowiedzUsuń
  97. Milena M.
    milena.meyer@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  98. Kinga A.
    alkinga14@gmail.com
    wybieram : http://www.sheinside.com/Cat-Printed-Round-Neck-Bat-Sleeve-T-shirt-p-85308-cat-1738.html

    OdpowiedzUsuń
  99. Gosia S.
    malgorzataschweitzer56@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  100. Kasia C.
    kacharkaa@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  101. Polubiłam i zarejestrowałam się :)
    Agnieszka Rz.
    malina666@interia.pl

    Wybieram: http://www.sheinside.com/Bohemia-Floral-Sleeveless-Chiffon-Asymmetrical-Dress-Blue-p-85341-cat-1727.html

    OdpowiedzUsuń
  102. Alicja K.
    alicja.kielan@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  103. Agnieszka S.
    asiemiginowska@op.pl
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  104. Sylwia W.
    sylwia266@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  105. Aldona N
    ajdonka.15@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  106. Magdalena S.
    magdalena10041990@gmail.com

    I tak zawsze przegrywam, więc trudno. Próbuje po raz 1000 xD

    OdpowiedzUsuń
  107. I comment when I especially enjoy a article on a website or if I have something to valuable to contribute to the discussion.
    Usually it's caused by the fire displayed in the article I looked at. And on this article "Giveaway- wygraj bon na ubranie :)". I was excited enough to drop a thought :-P I do have a couple of questions for you if it's allright.
    Is it only me or do some of the comments come across like they are written by
    brain dead folks? :-P And, if you are writing at other online sites,
    I'd like to keep up with you. Would you make a list every one of your social sites like your twitter feed, Facebook page or linkedin profile?

    My web page :: social bookmarking service
    Also see my web site > social bookmarking service

    OdpowiedzUsuń
  108. I am really loving the theme/design of your site. Do you ever run into any internet browser compatibility issues?
    A number of my blog audience have complained about my website not
    operating correctly in Explorer but looks great in Safari.

    Do you have any solutions to help fix this issue?

    Feel free to surf to my page; Psn Code Generator

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top