Indressme Giveaway!

Hej :)
Mogę powiedzieć, że się dziś wyspałam :) I dobrze, trzeba nabrać sił przed (prawie) całym tygodniem na uczelni. Najważniejsze to przetrwać pierwszy tydzień, to całe uczelniane nieogarnięcie i będzie bardziej z górki. No i w sumie to coś innego, niż chodzenie do pracy jak przez całe wakacje, hihi ;) najważniejsze jest pozytywne nastawienie. No i jestem ciekawa nowych przedmiotów- toksykologia żywności, mikrobiologia... Będzie ciekawie! Wczoraj wieczorem obejrzeliśmy "Mam talent", a dziś będzie "Masterchef"- świetny jest ten program! Ostatnie "Rozbitki z Karaibów" wymiotły wszystko :)
No i dziś Dzień Chłopaka! Co przygotowałyście dla swoich chłopaków/kumpli? ;D dla mnie to dzień jak co dzień, ale pewnie dziewczyny w związkach dużo bardziej przeżywają ten dzień. Ja przeznaczę go na wyjazd na zakupy :)

Wraz ze sklepem Indressme przygotowałam dla Was giveaway. Jesteście zainteresowani? ;) 
 Do wygrania jest bon na 40$ do sklepu Indressme. 
A zasady? 
Bardzo proste :)

1. Polubić Indressme na Facebook'u: TUTAJ

2. Polubić Katsuumi na Facebook'u: TUTAJ
3. Napisać komentarz z adresem e-mail oraz imieniem i pierwszą literką nazwiska :) 

Konkurs potrwa do 7 października :) Prawda, ze proste? ;)

A takie rzeczy możecie znaleźć w sklepie:



















 Mam nadzieję, że skusicie się na udział w konkursie. Zapraszam serdecznie :)
Pod tym postem proszę TYLKO o komentarze dotyczące posta.

Buziaki,

Kats.

I zapraszam tutaj: Oasap
To dla mnie bardzo, bardzo ważne, a każde kliknięcie pomaga mi we współpracy :*
A także tutaj:

formspring.me/katsuumi17

CONVERSATION

138 komentarze:

  1. Natalia K.
    natalia33@opoczta.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. monika.czernik.c@gmail.com
    Monika C.

    OdpowiedzUsuń
  3. Adriana K.
    adriana.kamper@gmail.com (:

    OdpowiedzUsuń
  4. Dagmara P.
    daga_008@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdybyś tego nie napisała to bym kompletnie zapomniała, że dziś jest jakiś tam dzień chłopaka haha beznadziejne to, ale zawsze w szkole coś się robiło ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. Karolina M.
    karomalina@interia.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sandra S.
    vanillaapudding@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Ania Z.
    annie@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo dobry pomysł ♥
    BARDZO DZIĘKUJĘ ZA WSPARCIE :*
    jestem ci bardzo wdzięczna za ten komentarz :>

    OdpowiedzUsuń
  10. A co mi szkodzi wezmę udział :)Wszystko wykonałam ! :)
    slotka@amorki.pl Beata T. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dominika K.
    mika.mikusia@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Kinga N
    kinga_n@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Ewa F.
    porcelanka14@gmail.com

    Jak nie biorę udziału w sklepach zagranicznych. Tak kilka rzeczy zauroczyło mnie tak, że nie mogłam się powstrzymać;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kasia D.
    tam_taram@tlen.pl


    Do kiedy trwa konkurs?

    OdpowiedzUsuń
  15. ja wprawdzie nie mam ochoty na giveaway, ale wspomogłam cię kliknięciem ;p

    OdpowiedzUsuń
  16. Joanna T.

    taska93@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Miriam P.
    przybylowska.miriam@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Natalia K.
    taaleeczkaa@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Natalia N.
    natalia859@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Nina D.
    nina07052001@gmail.com
    trumtrumtrum :>>

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo fajne ciuszki ;d
    Pozdrawiam i zapraszam :*
    Dzisiaj nowa notka .

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  23. Asia K.
    zelka1233@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Karolina
    karolina630@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajny blog ; * obserwuje i licze na wzajemność
    marta51.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Wojtek
    wojtek282@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Karolina G.
    karolina-galant@o2.pl
    Powodzenia wszystkim :]

    OdpowiedzUsuń
  28. adziunia111@gmail.com
    Angelika T

    OdpowiedzUsuń
  29. te wszystkie rzeczy podbiły moje serce <3 Tak mnie też rozwaliły rozbitki :D Pozdrawiam :* ;***

    OdpowiedzUsuń
  30. Natalia R.
    natala203@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. Natalia U.
    natala1565@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  32. Dominika R.
    dominika1208@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. Julia Z. ( na fb Jula Z. )
    julka.zdebska@interia.pl

    Zapraszam na www.stylemystery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Kasia B.
    ewidentna_dziewczyna@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. Ania T
    freetobemyself.x33@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Karolina Sz.
    karolinaa.szydlowskaa@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Marysia D.
    maria888@onet.com.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. Wiktoria G.
    wiktoria.gomulka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Dominika G.
    dominika-gierszewska@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. Karolina M.
    karo128@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  41. super rzeczy ale nie mam facebooka;/

    OdpowiedzUsuń
  42. Amazing blog!
    Hope you'll visit my blog and leave a comment!

    xoxo
    http://follementefashion.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  43. Justyna J.
    jjuszczak@opoczta.pl

    OdpowiedzUsuń
  44. Kasia D.
    szara_parasolka@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  45. Natalia D.
    nat.mint.girl@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Roksana Z.
    rokusan@o2.pl

    Wszystko polubione ;P

    OdpowiedzUsuń
  47. Natalia P.
    na_tralala@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  48. cudowne rzeczy, powodzenia wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Weronika
    wera.weronika@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  50. Marlena Ł.
    nenka.24.09.94@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Ewelina K.
    ewelinakwiecien98@gmail.com

    cudne mają rzeczy !
    xxx

    OdpowiedzUsuń
  52. swietne ciuszki, ale chyba innym razem. xd

    OdpowiedzUsuń
  53. zapraszam do mnie ;) mmrowcia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Natalia W.
    na919@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  55. Lidia P
    penaud9@gmail.com

    +u mnie też konkurs, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Kinga T.
    kingat@opoczta.pl


    świetny konkurs!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Magdalena K.
    magda.kostrzewa1@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  58. grzegann@wp.pl
    Anna G.

    genialne ciuszki! <3

    OdpowiedzUsuń
  59. kari93-93@o2.pl
    Karina B.

    OdpowiedzUsuń
  60. Weronika S, werka1988@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  61. gdy masz stronę do pisania komentarzy to widzisz,ale czy jak jestes po prostu na it-inspires-me.blogspot.com to widzisz to po prawej stronie?

    OdpowiedzUsuń
  62. Ania N
    a_nusia93@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  63. Ja nie lubię brac udziału w konkursach, ale kliknę z chęcią :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Karol S.
    karol.szymanski@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  65. Monika P monika89piorkowska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  66. Kinga B.
    kinga.bargielska@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  67. Dominika Ż.
    didasek@vp.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  68. no właśnie :( kurde nie wiem jak to naprawić, nic nie ruszałam a w układzie wszystko jest ok ;/

    OdpowiedzUsuń
  69. Kasia N.
    stokrotkyy@opoczta.pl

    OdpowiedzUsuń
  70. Natalia K.
    natalia51001@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  71. Klaudia S
    siewrukklaudia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  72. Karolina P.
    kala0406@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  73. Marianna M.
    marianna.muszynska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  74. ciuchy bierzesz z polyvore czy mi się zdaję ? bo ja uwielbiam tam wchodzić :)
    zapraszam na nowego posta.

    OdpowiedzUsuń
  75. Natalia P.
    naa@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  76. Kasia B.
    katarzyna.biedronka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  77. powodzenia na uczelni :) ja swojemu powiedzialam tylko najlepszego jak mi sie przypomnialo i tyle nie obchodzimy takich bzdurnych dni nie po prawie 5 latach zwiazku hehe
    pochwal sie co ciekawego kupilas :) i wpadnij do mnie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  78. Nie zaszkodzi sprubowac :)
    Aleksandra N.
    ola.noga@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  79. Oliwia D.
    zakochana@autograf.pl

    OdpowiedzUsuń
  80. madzia3991@interia.eu
    Magdalena J
    fb- Magdalena Jezierska

    OdpowiedzUsuń
  81. Martyna K.
    morrisonka95@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  82. Anna K
    zagadkoowa@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  83. Co studiujesz?
    Ja kupiłam mojemu chłopakowi bombonierkę na Dzień Chłopaka :-)

    Nie mam facebook'a... Załapę się?
    Klaudia S. anima92@autograf.pl

    OdpowiedzUsuń
  84. Izabela C.
    izabela.pestrowicz@gmail.com

    P.s. A co mi tam :D

    OdpowiedzUsuń
  85. Patricia M. Sz
    artlook4u@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  86. Swietny konkurs!
    Agnieszka G.
    agasuitcase@gmail.com
    Lubie na Facebooku jako Aga's suitcase

    OdpowiedzUsuń
  87. Nicola A
    nicolax33@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  88. Karolina G
    karolinka.gawot@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  89. Piotr B.
    piotrbialecki@yahoo.com

    OdpowiedzUsuń
  90. Ewelina J-K
    kita1986@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  91. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

  92. Michalina S.
    twigg@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  93. Oliwia R.
    liviar.kontakt@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  94. Lubię jako Charlotte
    charlotte7@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  95. Katarzyna W.
    okejjest@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  96. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  97. Are you interested in earning a consistent income through binary/forex trade? An investment of $500 can get you a return of $4,789 in 7 days, invest $1000 to earn $9,789. It goes on the higher the investment, the higher the profits Your investment is safe and secured and payouts assured 100%. for more information via our contact email: karlWalter685@gmail.com WhatsApp number : +27 76 580 1782

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top