Pink (outfit)

Hej :*
Tak mi dziwnie było siedzieć w sobotni wieczór w domu, spokojnie oglądają z rodzicami "Mam Talent"- i nie żebym tego nie lubiła, ale czułam w kościach, że skoro następnego dnia jest wolne, to prędzej czy później ktoś się odezwie i zawoła na jakąś imprezkę :D no i zadzwoniła Magda, pojechałyśmy do niej na mini domówkę :) było fajnie, dość zabawnie, graliśmy w karty, w Chińczyka ;) gorzej tylko kiedy wracałam, bo musiałam jechać nocnymi z przesiadką (nie mam od nich z osiedla bezpośredniego połączenia) i trochę wymarzłam na Basenie Górniczym... Ale i tak mi si podobało ;) 

Te zdjęcia zrobiłam wczoraj podczas spaceru. Pogoda bardzo zachęca do nich jak najbardziej, bo chociaż jest zimno, to słońce lubi sobie fajnie przygrzewać, co nieco podwyższa odczuwalną temperaturę :) ubrałam świetną bluzkę z ćwiekami na rękawach z Romwe. Do niej założyłam tradycyjnie, czarne legginsy, a także sznurowane buty na drewnianym obcasie. Podoba Wam się taki zestaw? ;) 
leginsy- Tally Weijl
bluzka- Romwe
bransoletka- Romwe
buty- Avaro

Jak Wam minęła sobota? Mam nadzieję, że dobrze i mam nadzieję, że niedziela również będzie fajna, przede wszystkim niech się dłuuuży, a  tydzień w szkole/ pracy zleci jak najszybciej do kolejnego weekendu! 

Buziaki,
Kats.


CONVERSATION

121 komentarze:

  1. Tytuł : PINK - nmyslalam ze bedziesz cala rozowa , a nie tylko bluzka :) Ale i tak ladnie ;)
    pozdrawiam i zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądałaś! *.*
    Ogólnie rewelacyjne zdjęcia.


    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję, no faktycznie tak jest ;-)
    super sweterek, ma piękny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  4. ależ ładna pogoda u Ciebie była, bo u mnie typowo do spania ;(

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna ta bluza :)

    OdpowiedzUsuń
  6. outfit piękny!
    ale jak robisz zdjęcia to nie rób takich gdzie głowa jest na pierwszym planie i przybliżona.Taki wizerunek działa na Twoją niekorzyść bo głowę masz wielką , ramiona duże , a nóżki piękne szczuplutkie
    chodzi mi o zdjęie 2,3,i 4 :D Nie jest źle ale do poprawy.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna bluzeczka [?] i masz strasznie szczupe nogi *__*

    OdpowiedzUsuń
  8. mm- ładnie ładnie i te kolce po boku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. zestaw świetny ;) ale ja bym chyba zamarzła w takim :D

    OdpowiedzUsuń
  10. rzadko widzę na Tobie róż, a naprawdę Ci do twarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialna jest ta koszulka.!!!: )

    OdpowiedzUsuń
  12. kochana nie zimno ci :) ładna bluzeczka

    OdpowiedzUsuń
  13. fajne czarne legginsy :) muszę też jakieś kupic, bo mi kto dziurki w dotychczasowych zrobił ;) Ty chudzinko! :))

    OdpowiedzUsuń
  14. sorki, ale u mnie w komentarzach pod najnowszym postem oczekuję pytań, więc jeśli mogłabyś czytać całą notkę, a nie tylko temat byoby mi milej...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytam całość, nie tylko tytuł, po prostu uważam, że wymyślanie i zadawanie pytań na siłę jest bez sensu, tym bardziej, jeśli ktoś ma coś do powiedzenia na temat reszty wpisu. :p

      Usuń
  15. okej okej spoko, nie chcę na ciebie naskakiwac bo bardzo lubię czytać też i twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna stylizacja ! :)

    Obserwuję + zapraszam :

    http://soifverte.blogspot.com/2012/10/59-recenzja-bandi-kojacy-balsam-do-ciaa.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak to zrobiłaś, że masz tyle obs?

    OdpowiedzUsuń
  18. Podoba mi się, ale czy nie było ci chłodno ? : *

    OdpowiedzUsuń
  19. Ty sobie "Mam talent" oglądałaś i w chinczyka grałaś ,a ja miałam "nasiadówka" przy komputerze i usilnie próbowałam naprawić net :( Udało sie wieczorem :) Buty są w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładna ta różowa bluza, ciekawe są te przecięcia z boku :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie na bloga + zapraszam do udziału w konkursie zorganizowanym we współpracy z Canal+! :))

    OdpowiedzUsuń
  21. ogólnie nie przepadam za ostrym różowym kolorem , ale tu wygląda bosko !

    OdpowiedzUsuń
  22. Kochana jaka ty jesteś szczuplutka, a ćwieki wyglądają ciekawe. Fajna sesja.

    OdpowiedzUsuń
  23. chybabym zamarzła ale outfit świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  24. bluzka świetna choć nie przepadam za różem i pewnie wybrałabym inny kolor;) U mnie juz troszkę za zimno na taki zestaw i bez kurtki ,albo cielego sweterka ani rusz;) Sobota mineła mi na chorowaniu w domu choć wieczorkiem odważyłam się wyjść do parku z chłopakiem ( co zresztą przepłaciłam większym bólem gardła;p)

    OdpowiedzUsuń
  25. ślicznie wyglądasz ^^
    zapraszam do siebie.
    nowa notka!

    OdpowiedzUsuń
  26. Od razu jak Cię zobaczyłam w tym zestawie to się domyśliłam że to bluzka z Romwe ...a ty wyglądasz w niej wspaniale .... może to dzięki tym chudziutkim nogom :p

    Róż do ciebie pasuje ..


    W wolnych chwilach zapraszam na mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  27. i have the same sweater hehe sooo nice ! i like your blog! maybe we follow each other!? let me know ;) www.yuliekendra.com

    OdpowiedzUsuń
  28. kolor tego sweterka bardzo ci pasuję:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Sweterek mógłby być bardziej dopasowany, wyglądałby na Tobie o wiele lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  30. mega jest ♥

    http://free-to-be-myself-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. ładna różowiutka bluzka ;) mam pytanie zamawiasz z tych stron co podałaś? a jak to zrobić? do tego liczą w euro lub innych walutach..
    zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny outfit, buty m isię takie już od dawna podobają, może czas się skusić ;D

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczne butki <3 ;) Ogólnie zestaw świetny ;]

    OdpowiedzUsuń
  34. Zestaw całkiem fajny :) Pasuje Ci różowy kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. świetnie, świetnie i jeszcze raz świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  36. nie w moim stylu ale ty wyglądasz bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Sweterek jest boski:)) Baaardzo mi się podoba!!:)
    Też lubię czasem polenić się w sobotę przed telewizorem ale miałam podobnie - wczorajszy wieczór spędziłam ze znajomą. Na szczęście nie musiałam wracać sama autobusem dlatego bardzo Ci współczuję, że wymarzłaś!

    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  38. U mnie przyjemna, leniwa niedziela :)
    Podziwiam cierpliwość do zakupów w Tally Weijl. Mnie ten sklep zabija już na wejściu ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ajajaja, ta Twoja gustownosc! :D mmmmmmmm :D

    OdpowiedzUsuń
  40. ślicznie wyglądasz ;]
    + dodałam zdj zakupów ^^

    OdpowiedzUsuń
  41. kochaaanaaa ta bluzka jest szałowa! nie mogę przestac się patrzeć!<3 cudo!! i te ćwieki i wycięcia naprawdę odważnie:)

    OdpowiedzUsuń
  42. oo, bluzka i buty bardzoo mi się podobają!^^

    OdpowiedzUsuń
  43. bluuuuzka *.*


    zapraszam na nowy post ;3 !

    OdpowiedzUsuń
  44. Śliczna bluzka :)
    A okulary, niestety mam małą wadę wzroku :<

    OdpowiedzUsuń
  45. ojaaa, jaka świetna bluzka. *__*

    OdpowiedzUsuń
  46. Bluzka, jest naprawdę oryginalna :) Ładnie

    OdpowiedzUsuń
  47. świetna bluzka ;D a ja już mam wizję DIY haha ;D

    OdpowiedzUsuń
  48. zawsze chciałam mieć taką postrzępioną bluzkę, może nie w tym kolorze, ale tak nadal chcę... :)

    OdpowiedzUsuń
  49. wow zakochalam sie w tej bluzce..! :)
    _____________________________
    http://joeced.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. do wieczora, ale już w mniejszym stopniu są skręcone wiadomo ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. cudowna bluzka, a nie za zimno Ci było ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. bluzka w ogóle mi się nie podoba
    ale buty za to bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Wygladasz fantastycznie! Swietna bluzka
    Kisses
    Aga

    Check my new post
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  54. ahh dawno mnie nie było ale Ty jak zawsze wyglądasz świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  55. bluzka fajna:) ale kurczę trochę za duża na Ciebie:) choć pewnie to miał być oversize ale przez to wyglądasz na jeszcze bardziej szczupło:) chętnie Ci oddam kilka moich nadprogramowych kg:) hehe. pozdrawiam bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  56. kolejna genialna bluzka
    pozdrawiam:*

    Ola

    OdpowiedzUsuń
  57. Nie mogę się nadziwić twojemu sweterkowi ! :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Świetny sweterek! Jej! Chciałabym taki <3

    OdpowiedzUsuń
  59. buty sa świetne!

    pozdrawiam;*
    http://velvetbambi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. sweterek cudowny :) zapraszam na mojego fb :)

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top