Czy to już Święta? - prezenty, prezenty! :)

Hej hej :* ;)
Wreszcie w domku :) chociaż półtorej godziny zajęć to nie jest tak naprawdę dużo, bo wykładu rano nie było- także nie jest źle :) Ale i tak nie wyspałam się, bo chociaż wstawałam o 8:00, to z wczorajszej (z resztą bardzo udanej :)) imprezy wróciłam ok 1:00, a że ja jestem baaaaardzo "śpiącolubnym" stworzeniem, to to dla mnie mało ;p byłam dziś w dziekanacie w sprawie decyzji stypendialnych- udało się :) będę dostawać je co miesiąc przez cały semestr, co mnie zaskoczyło, bo myślałam, że te naukowe są jednorazowe :) mega się cieszę:) 

Obiecałam Wam ostatnio, że pokażę tutaj prezenty, jakie dostałyśmy na spotkaniu zachodniopomorskich bloggerek :) Przyznam, że sklepy obdarowały nas bardzo, bardzo hojnie- poczułam się jakby była Wigilia albo przynajmniej Mikołajki :) 
Zdjęć jest naprawdę sporo, także usiądźcie wygodnie! ;) 

 Cudowne bransoletki od Missiu- trochę kontrastowe wzory, raz serduszka a raz czaszki :))
 Kolejna biżuteria, tym razem coś nieco bardziej eleganckiego- kolczyki i bransoletka z jeleniem od Glitter ;)

 
 Próbki z Biodermy były dopasowywane dla każdej z osobna, po zbadaniu cery każdej z nas ;) moje, nawilżające- mam nadzieję, że mi pomogą ;) 


 Obsługa sklepu Hairstore obdarowała nas świetnymi próbkami (można powiedzieć, że produkty niemal pełnowymiarowe) do włosów. Odżywkę do spryskiwania już używam i muszę powiedzieć, że spełnia moje oczekiwania w 100% :)

 a to nasze plakietki rozpoznawcze, które stworzyła Visna ;)

 Za próbki dziękuję także firmie Dax Cosmetics, zwłaszcza pomadka mnie uwiodła. A maseczki będę wypróbowywać wkrótce! ;)

 Od Marizy dostałam fenomenalny błyszczyk i jeszcze bardziej fenomenalne lakiery w dwóch odcieniach fioletu (no, ten ciemny to bardziej burgund :)). Już figuruje na moich paznokciach :)

Serdecznie dziękuję wszystkim sklepom za taką miłą niespodziankę- myślę, że narzekać na nic na pewno nie będę! ;) 

Buziaki,
Kats.

CONVERSATION

98 komentarze:

  1. Kurczeeeee, ile pięknych rzeczy. :P Wszystko jest wspaniałe. Pozazdrościć. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O jejku ile tego jest, bardzo ładny kolor lakieru z Marizy. :)
    1,5 godziny na zajęciach a Ty narzekasz?:D oj nie ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście, jakby Mikołaj Cię napadł!
    Świetna jest ta bransoletka z jeleniem. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne, ta bransoleta jest cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. :O Fajnie chodzić na takie spotkania. Nie dosyć że poznasz nowych ludzi a nawet może swoje ulubione bloggerki to jeszcze dostaniesz darmowe kosmetyki, masz za dobrze! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana powiedz mi jaki rozmiar nosisz a jaki rozmiar wzięłaś kurtki ? Bo sama nie wiem czy wziąć rozmiar większy czy nie, odpisz u mnie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeju jakie świetne prezenty ! :3
    http://mybeautifuleveryday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ale ci się tego nazbierało :D

    OdpowiedzUsuń
  9. trochę tego jest :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wspaniałe podarki ;)) paki prawie jak od Mikołaja ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję stypendium!
    I oczywiście wszystkie prezenty są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  12. ojejku, jakie śliczne <3 zazdroszczę :<

    OdpowiedzUsuń
  13. O tak obdarowali Was fajnymi rzeczami !

    OdpowiedzUsuń
  14. noo cudowne prezenty ;d zazdroszczę i gratuluje, czekam także na ocenę, które są warte posiadania ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. super podarunki,zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniałe prezenty ! =D
    Gratuluję stypendium ! :)
    POZDRAWIAM :*

    OdpowiedzUsuń
  17. no rozpieszczają Was, nie ma co:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale świetne :*
    Bransoletka i kolczyki z reniferem rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. śmiało mogę polecić od Dax pełną rozmiarówkę Perfecta NO Problem! :D super jest też ta maseczka z gruszki :))

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne rzeczy! bransoletki mega. ;D

    OdpowiedzUsuń
  21. Mikołajki się zbliżają pewnie dlatego tyle prezentów

    OdpowiedzUsuń
  22. a trafiło się nam prezentów co nie miara !:)

    Celia jest przecudownie fantastycznie wspaniała! Mariza też jest używana przeze mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. ja chce ta bransoletke z jeleniem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Tylko pozazdrościć :)
    Wszystko wydaję się niezwykle ciekawe i z pewnością wydajne ;]

    OdpowiedzUsuń
  25. bransoletka z jelonkiem jest przecudowna !!

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne prezenty dostałyście. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Te bransoletki i kolczyki! No, po prostu odlot! ;) Ahhhh, studenckie życie... ;) Naprawdę jest tak fajnie jak mówią? ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. zazdroszczę :) szkoda, że u mnie w mieście żadnego spotkania takiego nie ma ;x

    OdpowiedzUsuń
  29. cudowne prezenty ;d firmy rozpieszczają

    OdpowiedzUsuń
  30. pozazdrościć, sama bym chciała te prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Oj kochana,nie za dobrze Ci:P
    Zmieniłam adres bloga i dałam kilka słów wyjaśnienia.Mam nadzieję nadzieję że nie ma z tym jakiś problemów:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajne produkty, tylko testować! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Alleee prezentów *.* ! fajnie masz ^.^

    OdpowiedzUsuń
  34. ale Ci zazdroszczę Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  35. bransoletka wymiata <3 i zazdroszczę prezentów phi!:D

    OdpowiedzUsuń
  36. great stuff

    xx
    samecookiesdifferent.blogspot.com
    share the feeling <3
    have a great weekend!

    OdpowiedzUsuń
  37. Faktycznie świetne prezenty :)))

    OdpowiedzUsuń
  38. wow,faktycznie super dostałyście prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  39. tylko pozazdrościć, takim to dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. fajnie że każda z nas dostała inną biżu:)) przynajmniej jest co pooglądac;P hihi:))
    ja już się nie mogę doczekać kiedy was znowu zobaczę!:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Tym bardziej, że np. ja nie przyglądałam się aż tak bardzo Waszym! :)))

      Usuń
  41. bransoletki są genialne;p
    zakochałam się w tej z czaszkami;p

    OdpowiedzUsuń
  42. Troszkę dawno mnie tu nie było, a szkoda :( widzę, że nagłówek się zmienił=super :) Świetne prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  43. oo, jak musiało być miło. :))))
    na śląsku nie ma tak dobrze;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale za to na Śląsku jest chyba najwięcej blogerów i blogerek :) przygarnęłabym biżuterię Missiu i Glittera ♥

      Usuń
  44. najfajniejsze do włosów :D

    OdpowiedzUsuń
  45. hah normalnie jak gwiazdkowe :)) Sporo tego:)

    OdpowiedzUsuń
  46. ciekawa biżuteria

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetne prezenty :)

    NA takie spotkania jest się jakoś zapraszanym? Czy się zgłasza ?
    Nie chodzi o prezenty po prostu jestem ciekawa bo chętnie bym się na takim czymś pojawiła ;D

    OdpowiedzUsuń
  48. dużo tego ,ale świetne jest ! :*

    OdpowiedzUsuń
  49. Ale smakołyki :) i gratuluję stypendium!

    OdpowiedzUsuń
  50. Gratuluję odnośnie stypendium:). Super, ja kocham dostawać prezenty <3!

    OdpowiedzUsuń
  51. Nie wiem, co mi sie najbardziej podoba :p chyba bizuteria ;P

    OdpowiedzUsuń
  52. Pozazdrościć :)))

    OdpowiedzUsuń
  53. Bransoletka jest GE NIAL NA! ♥

    OdpowiedzUsuń
  54. wow tyle tego !
    Super sprawa ! :)
    Mogę tylko zazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Oj jak fajnie :) dużo tego, szczęsciara :D zazdroszcze :D

    OdpowiedzUsuń
  56. masa cudnych rzeczy <3 uwielbiam te bransoletki missu, są super <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Rzeczywiście zapachniało świętami ;)

    OdpowiedzUsuń
  58. Świetne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  59. też chciałabym dostać taką niespodziankę! :)

    OdpowiedzUsuń
  60. czego zablokowałaś komentarze w poście u góry? Akcja świetna ;)
    z weekendu się cieszę jak dziecko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ponieważ to notka czysto informacyjna :) nie chcę przypisywać sobie tego pomysłu i zbierać za niego "laurów", gdyż należy od do Becomingbeauty (adres bloga jest podany w notce) i chciałabym, abyście u niej wyrażały chęć pomocy czy swoje opinie ;) buziak!

      Usuń
  61. wow, duzo tego pozazdroscic :D

    OdpowiedzUsuń
  62. jakie czadowe rzeczy :* A tak wgl gratuluję stypendia :* Jeżeli masz ochotę to zapraszam :***

    OdpowiedzUsuń
  63. no ładnie, ładnie :)) szał zakupowy trwa ;)

    OdpowiedzUsuń
  64. cudowne te prezenty! ^^
    Zapraszam do siebie, wreszcie przywróciłam blog do porządku :0 http://flover-heaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. No to faktycznie ciekawe prezenty:D
    Bardzo dużo tego:)

    OdpowiedzUsuń
  66. super prezenty :)
    zapraszam, wróciłam - nomorefashion.blogspot.com : D

    OdpowiedzUsuń
  67. Jakiie cuda :)
    Pozdrawiam i zapraszam :*
    Dzisiaj nowa notka :)

    OdpowiedzUsuń
  68. mozna pozazdroscic;)
    fajne są takie spotkania bo mozna poznac ciekawych ludzi no ii wrocic z prezencikami;d
    obserwuje;))

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top