O właściwościach granata- Pharmatheiss Granatapfel :)

Hej :*
Nawet nie wiecie, ile czasu wczoraj poświęciłam na naukę. Ale nie chcę o tym pisać, bo pewnie macie tego dość i myślicie sobie "ale kujon!". Ehh, no tak, nie jest normalne uczyć się w weekend, przynajmniej w sobotę. Znalazłam jednak godzinkę w moim uczelnianym planie, aby spotkać się z przyjaciółkami- włączyło się mnóstwo wspomnień! Pamiętacie coś takiego, jak "Złote Myśli"? Sylwia znalazła swoje stare, w których wpisywałam się 3 razy, i za każdym razem inaczej haha, widać, jaką byłam zmienną osobą! :) Szkoda, że nie mam już żadnych swoich... Czemu ja to wywalałam, no czemu? :( Wieczorem za to razem z rodzicami obejrzałam "Mam Talent" i napiłam się piwka z sokiem w ramach relaksu- a także uporządkowałam wreeeeeszcie moje szkatułki z biżuterią (sporo tego jest!).

A teraz pokażę Wam zawartość paczuszki, jaką ostatnio otrzymałam do testowania. Są to kosmetyki Pharmatheiss Granatapfel.
Owoce granatu są nazywane przez mecycynę "owocem życia"- posiadają całą gamę prozdrowotnych właściwości. Kwas punikowy (Omega 5) działa przeciw starzeniu, granat zawiera także dużą ilość witaminy C, E, beta- karotenu i polifenoli- które mają działanie przeciwutleniające, chroniące przed wolnymi rodnikami. Cynk i selen podnoszą aktywność komórek skóry, odgrywają rolę w pracy enzymów. Nie jest to bezsensowne przepisywanie ulotki- mając na uczelni biochemię doskonale zdaję sobie sprawę z właściwości tych związków :) 


 Oprócz kosmetyków dostałam książeczkę z opisem właściwości produktów. 
A co otrzymałam?
- Krem do rąk do szorstkich, zniszczonych dłoni
- Masło do ciała
- Witalizujący żel pod prysznic
- Ujędrniająy żel do twarzy na dzień


 Na ostatnim zdjęciu widać także ciemnofioletowy lakier do paznokci od Marizy, który dostałam na spotkaniu bloggerek. Jak Wam się podoba? :))

Już nie mogę doczekać się testowaaaania! :))
 Jesteście ciekawe recenzji? ;))

No i mam dla Was fajną promocję od Romwe- Big Black Friday Sale! Od 21. do 26. listopada macie okazję zrobić zakupy nawet do 70% taniej! 21. listopada również pojawi się w sklepie kilka niespodzianek :)



Buziaki,
Kats.


CONVERSATION

91 komentarze:

  1. ale masz paznokcie długie wow :)
    bo wyglądają na prawdziwe także zakładam że paznokcie a nie tipsy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam już u innych produkty z tej współpracy.Jest czego zazdrościć ;)
    Skoro granat ma tyle właściwośći,zaraz po niego lecę;)

    OdpowiedzUsuń
  3. "Złote myśli" to było to! Najbardziej bawią te odpowiedzi po kilku latach. ;D
    świetne kosmetyki!

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo jestem ciekawa recenzji ;)
    i mam nadzieję, że łopianowy mi pomoże :D

    OdpowiedzUsuń
  5. paznokietki :*****

    OdpowiedzUsuń
  6. aaahhh, złote mysli <3 tez mialam takie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jestem ciekawa efektów i czekam na Twoją recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wydają się świetne te rzeczy ^^
    http://mybeautifuleveryday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję współpracy, kosmetyki zapowiadają się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. oo produkty do testowania wydają się byc fajne ^^
    Jakie masz długie pazurki O.O
    :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam granat w każdej jego postaci ;) Sama mam żel,balsam i masło do ciała z granatu ;) Pachną obłędnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. gratuluje współpracy, nie spotkałam sie z tymi produktami jeszcze:>

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale masz świetne, długie paznokcie :)!! Sama nie umiem kompletnie zapuszczać i mam krótkie :)
    Właśnie zauważyłam,że jesteś z województwa zachodnipomorskiego tak jak ja i że organizowałyście spotkanie w Szczecinie :)Mogłabyś mi napisać na maila lifeintale@op.pl jak zoorganizowałyście to spotkanie, kiedy będzie kolejne i w ogóle mam do Ciebie kilka pytań :)

    PS Masz fantastyczną figurę! Zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  14. ooo widzę nowy nagłówek :D ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna paczka, życzę przyjemnego testowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. pewnie, że jestem ciekawa recenzji :) ! masz piękne długie paznokcie, jak o nie dbasz ?

    OdpowiedzUsuń
  17. ale masz długie paznokcie O.o ja zapuszczam, ale strasznie mi się łamią...

    OdpowiedzUsuń
  18. nie słyszałam nigdy o tych kosmetykach :D

    OdpowiedzUsuń
  19. To twoje paznokcie?! Łaa :))
    O tak pamięta się te zeszyty bijatyki "Kto ma więcej pytań" . xd
    Pozdrawiam ;]

    OdpowiedzUsuń
  20. nie używałam :D Ładne masz pazurki ;d

    OdpowiedzUsuń
  21. Mi właśnie dermatolog polecał kosmetyki z granatem i paroma innymi cytrusami do walki z trądzikiem

    OdpowiedzUsuń
  22. gratuluję współpracy :) jak najbardziej, czekam na recenzję!

    OdpowiedzUsuń
  23. ojeej jakie boskie te kosmetyki, kurczę też bym chciała dostać od nich kosmetyki do testowania :) Jak to zrobiłaś? :D śliczne paznokcie a lakier bardzo mi się podoba ♥
    Całusy ;*

    OdpowiedzUsuń
  24. hmm, mogą być fajne ;)
    jakie pazurki ;o

    OdpowiedzUsuń
  25. No pazurki masz niezłe. Kolor też niczego sobie chociaż wole bardziej żywsze barwy. A co do kosmetyków mam nadzieje że będą Ci służyć. Ja sama do produktów z granatu nie jestem zbytnio przekonana :)

    OdpowiedzUsuń
  26. złote myśli? jasne , że pamiętam.

    OdpowiedzUsuń
  27. jaaakie paznokcie,szalona :D
    a produktów jestem bardzo ciekawa,testuj nam prędko:*

    OdpowiedzUsuń
  28. Czekam na recenzję. Masz bardzo długie pazurki :)
    PS: Dziś pojawił się dość wyjątkowy post więc zapraszam do mnie na przeczytanie go :)

    OdpowiedzUsuń
  29. świetne wydają sie te produkty testuj testuj a ja czekam na recenzje :)

    Obserwuje, zapraszam do mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam zapach granatu, aaaach :) Pięknie pachnie:)

    OdpowiedzUsuń
  31. o bardzo ciekawe produkty!:) z chęcią poczytam ich recenzje jak przetestujesz!:)
    Omg jakie masz świetne pazurki!:)

    hehe ja w przeciwieństwie do ciebie jestem straszny chomik i sądzę że jakbym pogrzebała u rodziców w domu w moim pokoju po szafkach takie złote myśli bym znalazła;d i pewnie nie tylko to hehe;d

    OdpowiedzUsuń
  32. Chętnie bym je przetestowała :) ;p

    OdpowiedzUsuń
  33. Ładnie wyglądają te kosmetyki! :)
    Zakochałam się w Twoich paznokciach! <33.

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Ale pazury <3 Chciałabym takie ;D A kolor przepiękny.

    OdpowiedzUsuń
  35. to "chomikarstwo" aż tak do końca pozytywne nie jest;D wszędzie i tu w mieszkaniu jak i u rodziców mam pełno dziwnych rzeczy w szafkach:D i trudno mi się z nimi rozstać bo przecież wszystko to wspomniania albo zawsze może się przydać hehe;D ^^
    A nie zaprzeczę że przydałoby mi się trochę miejsca na nowości hehe:D

    OdpowiedzUsuń
  36. Ależ ty masz długie paznokcie :o granat jest super, uwielbiam bo wcinać :)

    OdpowiedzUsuń
  37. po opakowaniu już widze,ze kosmetyki na pewno cudownie pachnął !

    ps: jak ci się udało zahodować takie paznokcie, ja próbuje, próbuje i jak juz są długie to mi się łamią :(

    OdpowiedzUsuń
  38. Jeeej, osobiście uwielbiam się tak spotykać z przyjaciółmi i wspominać ♥

    OdpowiedzUsuń
  39. Jeśli nie masz weny na posty zapraszam do mnie ! Jest o tym całkiem fajny post :D :)

    OdpowiedzUsuń
  40. yay krem jest super!
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Aleee masz dłuuuugi pazurki :D

    OdpowiedzUsuń
  42. piękne opakowania :D



    www.nomorefashion.blogspot.com Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  43. o złote myśli też kiedyś miałam :D

    OdpowiedzUsuń
  44. ile masz lat ??

    OdpowiedzUsuń
  45. świetny blog ;)
    zapraszam do mnie : http://majless.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Dostałam dokładnie te same kosmetyki do testowania!! Mam nadzieję, że się sprawdzą. Póki co jestem zadowolona z masła do ciała!

    Miłego testowania!! ;) BUZIAKI

    OdpowiedzUsuń
  47. złote myśli ♥ a jestem strasznie ciekawa masła do ciała ;) ;***

    OdpowiedzUsuń
  48. obserwuję i zapraszam do mnie ! :) http://dwiekobietki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. jak Ty to robisz,że się dobrze uczysz i masz ciekawe życie prywatne, wypady ze znajomymi i w ogóle ? ja całe weekendy siedzę w domu nad książkami ;((

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja do tej pory mam swoje zlote mysli, pamietniki itp. :)

    Gratuluje paczuszki i czekam na 'granatowe' recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego zyczysz mi powodzenia u mnie na blogu? :P

      Usuń
    2. Bo sądząc po tym, że napisałaś, że skusiłaś się na mydełko myślałam, że także bierzesz w tym konkursie udział :) chyba, że chodzi o to, że je kupiłaś i zadziałało tak dobrze, że polecasz je wszystkim ;)

      Usuń
  51. Czasami się zastanawiam czy to wszystko przeciw starzeniu, faktycznie działa? :)


    POZDRAWIAM,
    KAMIL

    OdpowiedzUsuń
  52. Ja gdzieś mam chyba jeszcze swoje złote myśli :PP fajna sprawa z nimi była :D

    OdpowiedzUsuń
  53. Jestem ciekawa Twojego testowania tych kosmetyków, bo powiem Ci szczerze, że słyszałam (tylko o kremie do rąk) nie zbyt pochlewnych opinii.

    Pozdrawiam,
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  54. recenzja niech sie pojawi zaraz po dokladnym przetestowaniu :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Zapraszam na konkurs: juliabloger.blogspot.com najlepsze blogi będe polecała w notce!!! Zapraszam wsystkich!!!

    OdpowiedzUsuń
  56. ciekawa jestem tych kosmetykow

    OdpowiedzUsuń
  57. Piekne opakowania mają te kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  58. przyda się mojemu bo na zimę coś niedobrego się dzieje z jego dłońmi :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Zostałaś przeze mnie otagowana TAG : Liebster Award, serdecznie zapraszam do odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Ale ładne opakowania mają te produkty ♥

    OdpowiedzUsuń
  61. Mówił Ci już ktoś, ze strasznie młodo wyglądasz? Tak patrząc na zdjęcia nigdy bym nie powiedziała, ze już studiujesz :P

    OdpowiedzUsuń
  62. jakie ty masz ładne paznokcie :) A kosmetyki wyglądają bardzo ekskluzywnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  63. Bardzo dziękuje za miły komentarzyk ;)
    Te kosmetyki wyglądają bardzo zachęcająco ;)
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam na nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  64. nie używałam ;3

    OdpowiedzUsuń
  65. z każdą kolejną notatką coraz bardziej mnie zaskakujesz:)

    OdpowiedzUsuń
  66. Kosmetyki wyglądają zachęcająco ^^.

    OdpowiedzUsuń
  67. ciekawie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Zostałaś nominowana do Libster Award. Więcej informacji na moim blogu : >
    [theonlyexceptionx.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
  69. Ja uwielbiam czytać listy ,które pisałysmy sobie z koleżankami w dzieciństwie;)) W ogóle listy maja swój klimat i strasznie żałuje ,że wyparły je sms-y ;))

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top